Etusivu | Kesäteatteri | Usein kysytyt kysymykset

Usein kysytyt kysymykset

Jos esitys on loppuunmyyty, mistä voin kysellä peruutuspaikkoja?

Peruutuspaikat on myynnissä paikan päällä teatterilla Jalkasaarentie 3, tuntia ennen esitystä.

Mistä löydän ostamani pysäköintilipun?

Maksetun pysäköintilippusi löydät ostoksesi vahvistussivulta kohdasta Lataa -> Hae tuotteet.

  • Pysäköintilipun (printattuna tai mobiilissa) tulee olla esillä teatterille saavuttaessa. Valmistaudu esittämään se liikenteenohjaajalle, joka ohjaa sinut parkkiruutuun.
  • Sujuvan saapumisen takaamiseksi saavu paikalle viimeistään 30 minuuttia ennen esityksen alkua. Näin varmistat myös, että ehdit ajoissa esitykseen. 
  • Parkkipaikka avataan 1 tunti ennen esityksen alkua. 
  • Pysäköinti on voimassa 30 minuuttia esityksen päättymisen jälkeen. 
  • Pysäköinti on vain henkilöautoille. Mikäli saavut paketti- tai matkailuautolla, ota etukäteen yhteyttä ryhmämyyntiin

Haluaisin ostaa pysäköintilipun, kalenterissa lukee osta pysäköinti, mutta kun painan painiketta ei tuotteita eli pysäköintilippua voi ostaa. Miksi ei?

Valitettavasti pysäköintiliput ovat tällöin ko.näytökseen loppuunmyyty, eikä se ole vielä ennättänyt päivittyä nettisivuillemme. 

Voinko ostaa pysäköintilipun paikan päältä, kun saavun?

Valitettavasti pysäköintilippua ei voi ostaa paikan päältä. Pysäköintilippujen verkkokauppa sulkeutuu tuntia ennen näytöstä.

Minne voin pysäköidä, jos Pyynikin kesäteatterin pysäköintiliput ovat loppuunmyyty?

Lähistöllä on maksullinen Scandic Hotel Rosendahlin parkkihalli. Sisäänkäynti osoitteessa Pyynikintie 13, jonne voi maksua vastaan pysäköidä, mikäli tilaa on. Huom. parkkipaikkoja rajoitettu määrä. Paikkoja ei voi varata etukäteen.

Pyynikin uimarannan parkkialueille voit pysäköidä pysäköintikiekolla, mikäli siellä on tilaa.
Pyynikintien varressa voi olla muutamia tienvarsi pysäköintipaikkoja.
Pyynikin Hotellin Unitylta löytyy lähistöltä maksullinen parkkihalli. Sisäänkäynti on osoitteessa Trikookuja (P3). Pysäköinnin voit maksaa Unityn parkkihallissa eParking-sovelluksen kautta. Paikkoja ei voi varata etukäteen.

Minulla on autossani liikkumisesteisen pysäköintitunnus. Tuleeko minun ostaa pysäköintilippu?

Ei tarvitse. Pyynikin kesäteatterin parkkipaikalla liikkumisesteisen pysäköintitunnuksella pysäköit veloituksetta. 

Minulla on autossani liikkumisesteisen pysäköintitunnus. Mistä voin varmistaa tunnuksen oikeuttaman veloituksettoman pysäköintipaikkani etukäteen?

Liikkumisesteisten parkkipaikat ovat maksuttomia. Pysäköintipaikkoja on rajallisesti eikä niitä valitettavasti voi varata etukäteen. 

Mistä saan asiakaspalvelua puhelimitse?

Teatteri- ja pysäköintilipuissa sinua palvellaan numerossa p. 010 2292 111

Huomaa rajoitetut aukioloajat: 
Puhelinpalvelu on maanantaisin ja lauantaisin suljettu.
Puhelinpalvelu on avoinna tiistaista perjantaihin klo 13–16.

Väliaikatarjoilutiedusteluihin vastataan numerosta p. 050 323 0414

Huomaa rajoitetut aukioloajat: 
maanantaisin klo 11-13
keskiviikkoisin klo 9-11
perjantaisin klo 12-14

Missä toimii Pyynikin kesäteatterin lippumyymälä?

Lippumyymälä toimii osoitteessa Verkatehtaankatu 11, 33100 Tampere vain tiistaisin

Lippumyymälä avoinna vain tiistaisin
tiistaina 24.6. klo 10–14
tiistaina 1.7. klo 10–14
tiistaina 8.7. klo 10–14
tiistaina 15.7. klo 10–14
keskiviikkona 23.7. klo 10–14 (Huom. Poikkeuksellisesti keskiviikkona.)
tiistaina 29.7. klo 10–14

Miten väliaikatarjoilut voivat olla ennakkoon loppuunmyytyjä?

Väliaikatarjoilujen pöytäpaikat ovat rajalliset. Kaikille katsojille ei riitä istumapaikkoja kahvilalla. Mikäli haluat varmistaa istumapaikkasi väliajalle, ostathan väliaikatarjoilut hyvissä ajoin etukäteen.

Väliaikatarjoilut näytökseen ovat loppuunmyyty. Onko minulla mahdollista ostaa väliaikatarjoiluja paikan päältä? 

Saman päivän esityksiin väliaikavaraukset on mahdollista ostaa paikan päältä.
Väliaikakahvio avautuu n. tuntia ennen näytöstä. Saavuthan paikalle ajoissa, niin ehdimme yhdessä valita mieluisat herkut teille väliajalle. Huomioithan, että kaikkia verkkokaupan tuotteita ei välttämättä enää silloin ole saatavilla.

En ole saanut verkkokaupasta väliaikatarjoilujen tilausvaiheessa pöytänumeroa. Mistä tiedän mihin väliaikatarjoiluni on katettu?

Mikäli olette ostaneet väliaikatarjoilut verkkokaupasta ennakkoon, eikä teillä ole pöytänumeroa tiedossa, voitte käydä tiedustelemassa pöytänumeroa kahvilassa sijaitsevasta pöytävarauspisteestä ennen esitystä.

Tulen katsomaan esitystä huomenna. Miksi en voi ostaa väliaikatarjoiluja ennakkoon verkkokaupasta?

Väliaikatarjoilut verkkokaupasta tulee ostaa viimeistään kolme arkipäivää ennen esitystä, että kahvila ennättää tilata tarvittavat määrät tuotteita leipomolta.

Voinko varata ennakkoon väliaikatarjoilut muualta kuin verkkokaupasta?

Varaukset voit tehdä myös sähköpostilla  viimeistään kahta arkipäivää ennen esitystä. HUOM! Sähköpostilla tehdyt varaukset tulee käydä maksamassa ennen esitystä kahvion pöytävarauspisteessä. 

Voinko varata kahvilasta istumapaikan ilman tarjoiluja?

Emme valitettavasti varaa pelkkiä pöytiä ilman tarjoiluja.

Hyvä tietää-osio nettisivuillamme voi myös vastata kysymykseesi.
Lisää ohjeita lipuista
Lisätietoa esityksestä